All the crazy shit I did tonight, those will be the best memories

Skola och sååånt bull idag, eller de va rätt nice typ.
Naturkunskap - chill
Samhälle - chill
Svenska - chill och seeen heem!
Dagarna går så jävla fort, de e sjukt! Helgerna är långaaaaa, vilket är bra såklart!
Jag kan bara älska mitt liv just nu, tror inte de kan bli bättre faktiskt.
När jag kom hem så pluggaadeee jag, har matteprov på fredag, ja vet redan att de inte kommer gå bra, men heeey who cares? Gör så gott ja kan! SYV har ändå sagt till mig att bara man kommer till lektionerna och inte klarar proven så bra så får man S betyg och inte IG. Men ja får typ kämpa på ändå. hehehe
Sen tvingade jag mamma att följa med mig o shoppa på Center Syd - världens dödaste ställe. Men rätt naajz att gå där när typ inget folk är där hehe.
Hittade massa roliga saaaker, fick inte allt men ändå. Jag är galet nöjd, mamma betalade iaf...Älskar min mamma! <3
Köpte ett sminkset, som kostade alldeles för mkt såg ja nu...kunde fan köpt en ny parfym för de istället..men ahh, nya BH:ar, pallar inte att mina bröst växer hela tiden typ, hade storlek C i somras och idag fick jag köpa D...man ba wtf?! Okej haha, bull, så lämnar det hehe. Köpte nya hörlurar som kostade alldeles för mkt...men dom är sjukt bra!! Ny halsduk, klänning, nagellack, läppbalsam som luktar underbart, örhängen och lite annat. Måste köpa ny väska och skor...men det finns ju inga snygga?! Har typ letat överallt. orkar inte. nu ska jag plugga eller kolla på film.
Tjaaråååå!
Klänning från Vero Moda
Tightsen som inte syns så braaa som ja köpte för ngn vecka sen,
Ajjjj Laaaajkkk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0