Dansar för mig själv och är lycklig ändå.

Är en galet sjuk, lycklig tjej idag.
Ledig idag vilket är sjukt skönt, hade aldrig orkat gå till skolan idag ändå.
Feber, illamående och sånt skit har attackerat mig igen, typ? kul liv...
Men jag är lycklig ändå. Känner mig typ konstig, att ja inte druckit cola på vad blir de, typ 5 dagar.
Kommer dock bryta det idag...tvingat iväg mamma till affären, fan.
Har inga cigg heller och pallar inte gå o köpa. Fuck.
Men jag är lycklig ändå för allt är så underbart.
I helgen ska jag passa min systers kaattt Alfons, vilket betyder att ja får låna lägenheten på köpet, vilket är fint som snus, eller inte. Men ahh egen lägenhet är naajz, de är de! Fast är mest glad för att ja får busa med Alfons!
Helgen efter deeee, så kommer min lillasyster ner som ja ska passa, har inte träffat henne sen början av sommaren typ, så de ska bli kul! Sjukt att ja knappt träffar henne längre, saknar henne galet mycket, även fast hon kan va världens jobbigaste ibland, but I can handle it!
Nu ska jaa pluggaaa och vänta på mamma, ska typ tvinga henne att följa med mig och köra sen om ja mår bättre.
Hmm nu ska ja redigera bilder i photoshop som är läxa dåå, shiet va svårt? Not.
Ciaaao!  
Lillasyster i stugan för typ 2 år sen, tiden går fooort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0