Hoffmaestro Specialutgåva + Rosa bandet

Slutade kl 10 idag, jääkligt skönt!
Läraren var sjuk och vi lyckades övetala vår andra lärare om att jobba hemma istället.
Åkte hem och köpte mat och massa bullar, sjukt gott!
Gick o la mig direkt när ja kom hem pga äcklig huvudvärk, har typ alltid de, och det gillas inte...
Vaknade vid kl 15 och kollade på tv och nu typ... pluggar ja, not?
Precis duschat och nu ska ja äääta mina bullar haha.
Köpte dessutom ett sååånt rosa band, för att stödja cancerfonden och gav pengar till rädda barnen, de kändes väldigt bra faktiskt.
Även om det inte är så mycket pengar men ändå...ska nog börja med sånt, man hjälper inte bara andra, utan man hjälper sig själv också, man mår bra i sig själv av att ge bort saker. Ska sluta slösa pengar på allt annat skräp och stööödja dom som har de svårt, kanske ha ett sånt fadderbarn? fast aahhhh.
Idag kom iaf min sjuuuukt efterlängtade Hoffmaestro skiva, har typ väntat sen i maj då ja förhandsbokade specialutgåvan och nu ÄNTLIGEN! Sjukt lycklig, dock sådär ngra dagar försenade...men de gör inget!
Så yeeesssssss, men heeejjdåååå ska äta mina bullar nuuuuu. tjaarååå!
mitt namn i specialutgåvaaan:)
Massa bilder på graaabbbarna i boken man fick meed pluuus lyrics!
LOVE <3
rooosa bandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0