Hon ligger i sängen med ett brustet hjärta medan han dricker sprit ensam i sin lokala bar.

Då är det fredag igen typ. Varför går allt så fort? Ja hänger typ inte med...känns som onsdag imorgon.
Är sjukt stressad nu för tiden. De är väl därför jag är så trött och har huvudvärk 24/7.
Nä men kan nog inte bero på de elller...ja. Blir iaf att boka ny tid till läkare för detta går fan inte.
Ska på ngt sätt trycka upp i läkarens feta huvud att de är ngt fel på mig...well I tried that one before.
Anyway, de är sjukt irriterande, känns fruktansvärt, man vill typ bara lägga sig ner o dö eller ngt...
Idag slutade ja iaf 12, nice som fan! Stack hem till fiiaaaaaa och typ...hahah det vill man nog inte veta.
Polisen o allt sånt är precis överallt nuförtiden...olyckor var man än är och massa poliser på centralen som typ förhörde folk...fattar inte va det var men ehm spännande!
Imorgon kommer lillaasyster hit som ja ska passa hela helgen. Det ska bli skoooj!
Har typ inte träffat henne sen början av sommaren typ, fan sjukt...
Ingen idé att sitta här nuuu, mitt liv är stressigt och jag har för mkt att göra....så nu blir de en cigg och sen duuuschh och typ sova. Möööömms!
en bild från när ja va tyyyp "blond" syns inte på bilden hehe
saknar de lite...

Kommentarer
Postat av: Alexaandra - ♥

Allt bra med dig? :)

2010-10-15 @ 14:16:49
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/
Postat av: Alexandra - ♥

Härligt, med mig är allt kanon! :D

Vad gör du då? :)

2010-10-16 @ 22:21:16
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0