Malmö stad

Jo men visst befinner jag mig här, i malmö stad. Woooow, not.
Är trött som fan och har så ont att ja kan dö typ.
Igår käka ja o Saga på BK, sjukt gott, hade inte ätit på hela dagen, shiet.
Sen gick vi & köpte en mössa till mig på åhlens, Ajjjj laaajkkk!
Sen har vi chillat stenhårt i lägenheten, spelat playstation 3 & biljard o sånt nice.
Ja ska fan börja spela sånt hemma...sjukt roligt ändå...
Haha jag som sa att ja inte håller på med sånt trams, well I changed my mind!
Idag har vi också bara chillat stenhårt...ja har fan knappt fått ngn sömn på 2 dagar, sovit kanske 6 timmar på två dagar, fan inte normalt. Så kanske därför man mår som man gör...
Anyway, har nyss följt Anton till bussen och handlat mat. Skulle laga mat... men ja mår äckligt dåligt och pallar inte så det blev en sån kall pastasallad med kyckling, ändå nice. och massa kräng och litervis med cola, tjena beroende, leave me alone?!
Några andra poolare skulle komma ikv, men ja mår helt enkelt för dåligt... ska bara ligga i soffan med massa gott och kolla film. Tänker inte röra mig ur fläcken...
Just nu sitter lille Alfons i mitt knä och gooosar. Sjukt busig katt som äter växter och har damp. Men jag älskar han ändå!
Utsikten är jättefin(ironi) Lägenheter som ligger på andra sidan, typ 10 meter ifrån? Som ser rakt in i lägenheten. Kul. Eh nej. Har iaf lyckats få mamma att hämta mig här imorgon när ja ska hem, pallar inte om ja fortfarande har ont och ska släpa en fet väska som väger 200 kg till bussen...fuck no.
Nu ska ja fan ladda ner ngn film och äta min pastasallad!!
Heeej hopppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0