Känn pepp pepp pepp

Tjjjjaaaaaa maaan! Tyyyppppppp peppeeen är på toppppp jaooo!
Måste bli av med deeen typ nu!
Så ääre fredag igen, sjukt nice, sjukt behövande!
skolan va chill as usuaaal! Sen plugga matteeeeeee o de går typ awwsome, börjar äntligen förstå matte B, niice!
Sen giickkkk papppseeeen o ja på staaaan en stund o sen handlaaa maat, nice och ååkt hans nya coola bil!
Weeell that was awwsome. Nej jag är inte full..bara sjukt pepp, okej..
Börjat flytta ut massa grejer från min syrras gamla rum, för väggen mellan våra rum is going doooown!
Ska bli asnice att få större rum!
Blir typ dyrt att byta golv bara...o mamma säger att ja får önska mig nytt golv i julklapp...fuck heller:(
Faaaaaan vill bara riva väggen typ NU. får vänta tills måndag...fuuuu.
Meeen ehh planeeer för heelgeeeen dåårååå. Ska lana med fiiiiaaa o baka kaakaaa o ätaaa goood mat o typ chilllaaa steeenhåårt osv !
Naaajjjzz, ehh nuuu ska ja o min pepp dra uuut, HAAAAAAJJJJJ <3
pooorriiiiig videeeooo men peppppp låååååt!
Den häääär gamlaaa bilden får symbolisera min pepppaaade fredaaag!

Kommentarer
Postat av: fiiiia

aaasssssååå peppa lan o kakor vafaaannn!!!

har köpt gräddde wohoo

2010-10-22 @ 20:57:04
Postat av: Alexaandra - ♥

Hahah vilken rolig bild! ;)



-

Skulle behöva hjälp med ett nytt bloggnamn på bloggen eftersom jag tycker att mitt nuvarande namn är förlångt... Jag behöver all hjälp jag kan få! Den som kommer på det bästa namnet får en fet länkning! :D



Kolla igenom mitt senaste inlägg så får du mer info om detta! :D

Eller gå in på direktlänken: http://alexaandrabrunander.blogg.se/2010/october/jag-behover-hjalp-av-er-lasare.html#comment

2010-10-31 @ 01:33:54
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0