Can't get caught in this addiction.

I'm sorry for all the words I didn't say, It's too late, cause now you're gone so far away.

Borde kanske uppdatera lite oftare känner jag, men det händer typ mer på helgen, true story.
Fast denna veckan har vi varit och hämtat Alfons(min systers katt) och shoppat massaa saker till den, det luktade bara kattmat i bilen efter det, so not okay! Fast köpte lite grejer till mig själv också, eller ja mamma gjorde. Haha, anyway. Typ helgen har vatt chill, va med Saga & ngra till i fredags, aschill hehe - you don't wanna know. Däckade på bussen hem, inte okej ngnstans...fast ja missade inte busshållplatsen som tur va....men ja måste ha sett rätt rolig ut!
Igååår så skulle ja till en poolare som fyllde år men jag valde att stanna hemma, mådde inte braa, så en kompis kom hit och sov över - överniice. meen ahhh tyyyp de e min helg. Är ledig imorgon vilket är underbart för ja pallar inte gå till skolan, har inte fått så mkt sömn om man säger så. Ikväll ska ja bara sova helt enkelt, typ...funderar på att cykla bort till statiol och köpa cola, de hade gjort min dag överbra, men nää....ja pallar inte, mår inte bra hehehe....
Dessutom för ngn dag sen va ja med om ngt fruktansvärt...lite läskigt faktiskt. Typ ahhh.
Jag hoppade precis av bussen och såg en man en bit ifrån som föll ihop, de va en tant där som försökte hjälpa honom upp o så sprang ja dit och fråga vad som hänt, så sa hon att han bara hade typ svimmat, men att han typ fått en hjärtinfarkt, så ja ringde ambulansen direkt, som kom o hämta honom.
huuuuhhh, nu ska ja typ lägga mig i sängen o kolla på en film eller ngt, vill bara ha cola, kan inte släppa de...livet e hårt. Har levt utan cola sen i torsdags - det är sjukt, så jäääävla sjukt! Yes, jag har ett cola beroende, behöver typ hjälp för det...I'm trying to let it go! shiet, de e svårt. Det går liksom bra när ja göör saker med kompisar, då tänker ja på annat, men när man sitter här ensam så tänker man på de som fan...typ som om man blivit dumpad ungefär. Nej men gud, ja måste typ skärpa mig, söka hjälp och inte sitta här o klaga, för de tjänar ingenting till. Men ja ska klaara de...får se hur länge heheheh, har inga cigg heller, min dag blir bara så mkt bättre...Pallar inte att man ska ha ett beroende till ngt?! Vafaaaan, hejdå.
Alfons ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0