Det ger mig ingen lycka mer för hela staden äcklar mig men jag är dum och stannar.

typ tjaaaa, börjar skriva lite mer nu, braa vaaaa?
Idag vareee back to school! Tufft, eh nej, gick runt i mataffären och kollade hur mkt socker, fett osv massa olika produkter innehåller. Pallar inte vad mkt socker allt innehåller och ändå så går ja och köper cola direkt efter skolan...jo men tjena. Jävla beroende.
För att bevisa höjden av lathet idag så ska ja beställa pizza med hemkörning ikv, gyttttt! Sugen på pizza för att de kom reklam i brevlådan...fuuuu.
Får min specialutgåva av Hoffmaestro imorgon också, diggar de stenhårt!!!
Hmm har dessutom skrivit miljöprov idag, som ja fick IG på i 1an... eh så nu har ja förhoppningsvis klarat Naturkunskap A? Fick ju använda boken till provet, då borde allt va rätt, annars måste ja va typ ceeepe?
På håltimmen åkte ja till mooormor o morfar, som ja älskar så mkt! Dom är bäst i världen <3
Fick massa maaat, glass och pengar, jooo men de e nice! Intervjuade dom även om hur de va när dom va små, de är ganska sjukt hur samhället har förändrats och vilken skillnad de var att bo i stan och på landet. Morfar bodde i stan och mormor på landet. Fick veta massa kul grejer! Under andra världskriget hade engelsmännen släppt bomber i Lund, 500 meter ifrån där morfar bodde, shiet vad läskigt! Flyktingar från olika koncentrationsläger hade även gjort om 2 av skolorna som morfar gick på till flyktingsanläggningar. Men ahhh, de är kul att veta hur dom hade de i min ålder. hähähä, meen har insett att ja borde åka till dom mycket oftare. Trots att dom är typ 80 år så har dom mycket kvar att ge, jag tycker dom är bäst i världen helt enkelt och skulle göra allt för dom, precis som dom gjort för mig! Dom har alltid ställt upp för mig! Älskar dom mer än något annat faktiskt! <3
Sen hade ja tråååkig foto lektion, de e nice att estetbilderna e klara iaf... men att skriva ut dom va ju irriterande.. när skrivaren slutade fungera hela tiden, även när en bild inte änns va klar så den förstörde allt blääää. men nu e de klart! Nu ska ja renskriva Historian. Pussss:*
Har ingen fantasi så får bli den första bilden ja hittade som är ett år gammal...

Kommentarer
Postat av: Anonym

- vad trevligt då!

2010-10-05 @ 16:29:31
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Molly

Hejjsan!

Är du intresserad av att få 8 länkkar ? (:

Isåfall är min blogg rätt plats att få det på ! (;

kramar

2010-10-05 @ 16:30:27
URL: http://mozzans.blogg.se/
Postat av: emma

tackar :)!

2010-10-05 @ 16:47:41
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: issaa

Sv: Tackk så mycket :)<3

2010-10-05 @ 17:10:02
URL: http://isabellesphoto.blogg.se/
Postat av: nico

Jao det e den! :)

2010-10-05 @ 17:16:34
URL: http://nniico.blogg.se/
Postat av: Lena

klassiker! Kommer inte tröttna på den vid såna perioder. :D

2010-10-07 @ 14:02:38
URL: http://yellowmonkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0