Kanske borde sova?

Ja...de är väldigt lockande, men jag är inte alls trött, men det kommer jag väl bli så småningom.
Har precis kollat klart på Sunes jul, längtar galet mycket, med snö och sitta inomhus med tända ljus och varm choklad. Men de är lång tid kvar...
Just nu sitter jag och drömmer mig bort i musikens värld. Ja Melissa Horn, min favorit, tjejen med en sanning i sina texter. Ja minns hennes konsert så väl på malmöfestivalen. Det var en lycklig dag.

Mina favoriter är just nu Med ena foten utanför, New York och Hanna!

http://open.spotify.com/user/angiieclaaj/playlist/6BLG6tGN6G2yiHS3N2tKjI

Nu ska jag förmodligen gå och lägga mig och läsa 14 år till Salu, en bok som jag hittade här hemma, den är så bra!

Så Godnatt världen! Glöm inte Valvakan imorgon!!


Får bli en dålig mobilbild på Melissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0